LiLi & Judy menni Anglia

Színes, magyar vígjáték (2008) Két elszánt leányzó úgy dönt, hogy elhagyja szülőföldjét, és nekivág a kalandokkal teli útnak, mely a Ferihegyi repülőtéren át a "Ködös Albion"-ba vezet. Útjukon ezer veszély leselkedik rájuk; a lányok nem is sejtik, mekkora fába vágták fejszéjüket. A főszerepben: Hornyai LiLi és Csiky Judit.

Kalendárium

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Így írtok ti...

  • Sushuka: Hallo! Kutya kiutaztatassal kapcsban gugliztam majd kidobota az oldalatokat, es hat amellett h hasznos, tanulsagos eszmeletlen sokat rohogok :D uh akerdesem az lenne,h mi van veletek??? Kivancsi len... (2013.04.06. 00:29) Az, amelyik a Judyról szól röviden...
  • anonimaurora: Sziasztok! Nem akartam leragadni nálatok,csak körbe szerettem volna futni a témát s végül annyira egyedi és haláli jó fejnek tarom a stílusotokat,hogy mindent végig csekkoltam :D Pedig a célom,az an... (2011.11.10. 22:20) Mi van mar?!
  • Aragornka: Szia, hasznosak az írásaid. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan jelentkeztél a mekibe és mennyi idő telt el addig, amíg felvetek. Sajnos újdonsült telepesként fogom én is kezdeni és így jól jönne ezt t... (2011.07.18. 11:07) A Mekdonáldc titok
  • gerihajn: Szia, Szerintem ez az oldal is tok jo: www.ingyenesangliaimunkalehetosegek.com/ Itt Angliaban elo magyarok tesznek kozze munkakat. En ezen az oldalon talaltam egy kitchen porter munkat. Akkoriba... (2010.12.03. 22:35) Munka van. Csak nem nekünk.
  • dalmi001: szia ciccccc!!!Ti autóval vittétek a kutyusotokat??mert mi is szeretnénk de már nem tudjuk kinek higgyünk!!mi kellett nektek pontosan a kutyus kiviteléhez??köszi nagyon fontos mert februárban vinnén... (2009.11.12. 19:07) A víziszörnnyel mi lesz?

free hit counter

2008.07.16. 21:34 jude_law

Külön-külön

Well. Lili beteg. Kezdek gyanakodni a falak falszínű penésztelepére. Ketten együtt három és fél hónap alatt eddig négyszer voltunk betegek. Vagy talán a híres angol időjárás a ludas. Nyár közepe van, és a legjobb esetben is tavaszeleji állapotokat tapasztalunk. Szél szél eső. Szél szél eső.

Lilinek ráadásul tegnap tüdőgyulladásos tünetei voltak, ami senkinek nem hiányzik a mostani anyagi válság közepette, de mára szerencsére jobbnak látszik a helyzet, ami valljuk be csakis nekem köszönhető, és ápolónői hajlamaimnak: telepumpáltam gyógyszerrel, paradicsom, hagyma és mandarin képében érkező vitaminbombával és egy valag teával.

Miközben Lili a matracon agonizál, én eszement álláskajtatásba kezdtem. Épp itt volt az ideje, már három hete játszom a depressziós picsát. Szóval most nem a jól bevált "sétálok a városban és fűnek-fának osztogatom az önéletrajzomat", hanem a "szörföljünk a neten, hátha" módszerrel nyomulok. Kisebb sikerrel, ugyanis egy pincérnő-eladónő-takarítónő" melót már rég összeszedhettem volna.
Tegnapelőtt akadtam rá egy játéktesztelő munkára, ami véleményem szerint abból áll, hogy egész nap ülsz a főnöki bőrfotelben, és számítógépes játékokat játszol este 5-ig. Írtam rá e-mailt, visszahívtak. Csakhogy a telefonom aksija nem bírja a kiképzést, mióta kint vagyunk, ami abban áll, hogy teljes töltöttséggel is előfordul, hogy csörög, felveszem, két másodperc múlva pedig kikapcsol. Ez történt tegnap is, a nőci hangüzenetet hagyott. Zseniális, hogy az angoloknál ez mennyire megszokott dolog, én nem hiszem hogy rá tudnék beszélni egy rögzítőre. Akkor is totál idiótának éreztem magam, amikor először használtam a Skype-ot. Mármint hogy ülök a sötét szobában és a laptopomhoz dumálok.
Ma sikerült a nővel (Lucy Vajmező) érdemben kommunikálni. Ja bocs, azt kifelejtettem, hogy mindketten jelentkeztünk az állásra, és mindkettőnket értesítettek. Szóval ma mindketten beszéltünk Lucy Vajmezővel külön-külön, mindketten elnyertük a tetszését külön-külön, és mindketten be vagyunk hívva holnapra interjúzni külön-külön, én 10-re, Lili 10:30-ra. Külön-külön értesítettek minket, engem egy fél órával korábban, ami elég parás volt, mert szegény LiLi azt hitte, ő már nem is kell nekik.

Na szóval, ha holnap átmegyünk a proofreadinges teszten, ami mint Lucy Vajmező felvázolta, egy egyórás feleletválasztós teszt lesz magyarul (hűha magyar helyesírás és fogalmazás teszt, annyira izgulok! :)) akkor van esélyünk egy olyan melóra, ahol irodában ücsörgünk majd hétfőtől péntekig kilenctől ötiges beosztásban. Nem rossz, nem rosssz...

Jaj, ki ne felejtsem: az interjúra a dresszkód biznisz viselet, vagy elegáns hétköznapi. Behalok.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://brighton.blog.hu/api/trackback/id/tr77571656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.07.17. 02:27:04

Nagyon szúrkolok! Egy nagy kalappal!

chaba76 2008.07.17. 21:54:08

En is mar irni akartam ,mi van mar csajok nem tortent veletek mostanaban semmi??
De megeloztel:)

Sok sikert kivanok en is!

Guffy co. 2008.07.17. 23:17:09

Nagy hogy ment az interjú?

Láttalak titeket, én nagyban a tréninget nyomtam. Márminthogy nem gatyaviseletben, hanem a fejemt próbálták tágítani, de megnyugvással vettem tudodmásul, hogy este is ugyanolyan méretű mint reggel volt

Hajrá csajok!!!

Guffy co. 2008.07.26. 00:20:20

Na volt-e valamilyen visszajelzés?
Mert akárhogy is, de több mint egy hete voltatok...
süti beállítások módosítása