LiLi & Judy menni Anglia

Színes, magyar vígjáték (2008) Két elszánt leányzó úgy dönt, hogy elhagyja szülőföldjét, és nekivág a kalandokkal teli útnak, mely a Ferihegyi repülőtéren át a "Ködös Albion"-ba vezet. Útjukon ezer veszély leselkedik rájuk; a lányok nem is sejtik, mekkora fába vágták fejszéjüket. A főszerepben: Hornyai LiLi és Csiky Judit.

Kalendárium

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Így írtok ti...

  • Sushuka: Hallo! Kutya kiutaztatassal kapcsban gugliztam majd kidobota az oldalatokat, es hat amellett h hasznos, tanulsagos eszmeletlen sokat rohogok :D uh akerdesem az lenne,h mi van veletek??? Kivancsi len... (2013.04.06. 00:29) Az, amelyik a Judyról szól röviden...
  • anonimaurora: Sziasztok! Nem akartam leragadni nálatok,csak körbe szerettem volna futni a témát s végül annyira egyedi és haláli jó fejnek tarom a stílusotokat,hogy mindent végig csekkoltam :D Pedig a célom,az an... (2011.11.10. 22:20) Mi van mar?!
  • Aragornka: Szia, hasznosak az írásaid. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan jelentkeztél a mekibe és mennyi idő telt el addig, amíg felvetek. Sajnos újdonsült telepesként fogom én is kezdeni és így jól jönne ezt t... (2011.07.18. 11:07) A Mekdonáldc titok
  • gerihajn: Szia, Szerintem ez az oldal is tok jo: www.ingyenesangliaimunkalehetosegek.com/ Itt Angliaban elo magyarok tesznek kozze munkakat. En ezen az oldalon talaltam egy kitchen porter munkat. Akkoriba... (2010.12.03. 22:35) Munka van. Csak nem nekünk.
  • dalmi001: szia ciccccc!!!Ti autóval vittétek a kutyusotokat??mert mi is szeretnénk de már nem tudjuk kinek higgyünk!!mi kellett nektek pontosan a kutyus kiviteléhez??köszi nagyon fontos mert februárban vinnén... (2009.11.12. 19:07) A víziszörnnyel mi lesz?

free hit counter

2008.07.21. 15:22 jude_law

Végre mozi!

Még nem hívtak, és e-mail sem jött, nagy a bizonytalanság. De nem adom fel. Punktum.

Azon vagyok, hogy a blogot kicsit pofásítsuk, de az egész HTML biszbasz egy nagy zagyvaság. Rajta vagyok, szóval, ha valami nagyon vad dolog jelenik meg hirtelen a blogunk helyén, akkor ennek tudható be, de nem kell aggódni, majd Lili visszacsinálja. Eddig még nem okoztam nagyobb fennakadást, de biztos nem kerül nagy erőfeszítésembe...

Szóval szombaton elmentünk megnézni a Wall-E-t. Imádtam! Bár a Pixar egyszerűen nem tud mellényúlni, szóval nem lepődtünk meg nagyon. De kicsit úgy vagyok a robotokkal is, mint a HTML-lel, tehát: jís meg blöá, és hogy: neeee. Szóval félve ültem végig a bő harminc perces előzetest. (nem, nem túlzok...)
A moziban egyébként most jártam először, és lenyűgöző. Nem annyival másabb vagy több, mint az otthoni multiplexek, de azért szembesültem pár érdekes dologgal. Kezdjük ott, hogy a jegypénztárosok mellett jegyautomaták is mőködnek, ilyet otthon még nem láttam, és annyira azért nem is kellene, hogy meghökkentsen, miután a Tescóban mindenütt van "self check-out" vagyis olyan kassza, ahol nem ül pénztáros, és neked kell a vonalkódot szkennelni, és bedobálni a pénzt a lukba. A gép közben hangosan beszél hozzád. Nagyon vicces volt elsőre, most már annyira nem, hogy fejből tudom a szövegét.
Visszatérvén a mozira, igazából a büfé tetszett, előéletemből adódóan. Itt is van önkiszolgáló, a vendég maga csapolhatja az üdítőjét, keverheti tetszése szerint a természetesen vízízű löttyöket, akár másfél! literes pohárkába. Szedhet magának popcornt, vagy választhat az előre elkészített menüből, a fehér papírszatyrok ott sorakoznak az asztalon, bennük kuki, üccsi, meg valami édesség.

Édesség. Ebből van a legtöbb, ha csak rágondolok, elfog a nassolhatnék. Drazsék minden kiszerelésben, M&Ms három-négy verzióban, zacsiban, pohárkában, megdöbbentő. Gumicukor ötszáz féle, kimérős, te válogatod össze, ahogy a cukorkákat, sütifalatkákat, nyalókát is. Választhatsz jégkrémet, vagy fogod magad, és beülsz a mozi cukrászdájába, ahová be sem mertem tenni a lábamat, tekintettel a jégkrém iránti kattanásomra. Az árak az egekben, fél liter csapolt üdítőt vettünk 2.5 fontért, ami nagyjából 7-800 forint. A mozijegy maga 7 font, amire rászámolnak 1,4 font kezelési költséget. Rémálom. Tehát a jegyekre olyan 4500 forintot adtunk ki. Hol van már az ingyenmozizás? :(
A terem óriási volt, és tele volt kölökkel, akik végig kántálták a gabonapehely, gyümölcslé és nasi reklámokat, tudjátok: Haribo macht Kinder froh, csak angolul, meg hasonlók. Igazán csak akkor kezdtük el fogni a fejünket, amikor a különböző tinifilmek előzetesei váltogatták egymást, majd az egész csúcspontjaként levetítették a High School Musical 3 trélerét, és az ülés alá csúsztunk sírva röhögve. Hihetetlen, mivel tömik manapság a kölköket. Vagy hihetetlen, hogy felnőttünk, és megkomolyodtunk. Haha.

Aztán a negyed hatos film előzetesei véget értek háromnegyedkor, a függöny összezárult, villany fel, pisiszünet. Úgy tűnt, csak mi vagyunk meglepve.
Végül, mire mindenki a popcornja végére ért, elkezdődött a múvi, és már csak annyi esemény történt, hogy az előzetesen audio described-nak ígért Wall-E mégsem volt feliratos. Még szerencse, hogy keveset szövegeltek benne.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://brighton.blog.hu/api/trackback/id/tr48578239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta 2008.07.21. 16:15:24

Ugye, hogy imádandóan aranyos lett a film?
Én is tartottam ettől a robot dologtól, meg a társadalomkritikai megnyilvánulásoktól, de nagyon jó lett!!

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.07.21. 17:04:33

Hoppá, látom ám!
Nagyon megtisztelő és egyben kérdezném is, hogy a francba lehet blogokat oldalt kedvencként feltüntetni, mert én már vagy 2x nekifutottam, de hiába...
Pedig nem tartom magam hülyegyereknek.

Nővérke 2008.07.22. 07:53:04

Húgom!

Szupcsi webkamcsi nálunk, Móni ingyé nekünk, imádjuk érte, mikor msn?
süti beállítások módosítása