LiLi & Judy menni Anglia

Színes, magyar vígjáték (2008) Két elszánt leányzó úgy dönt, hogy elhagyja szülőföldjét, és nekivág a kalandokkal teli útnak, mely a Ferihegyi repülőtéren át a "Ködös Albion"-ba vezet. Útjukon ezer veszély leselkedik rájuk; a lányok nem is sejtik, mekkora fába vágták fejszéjüket. A főszerepben: Hornyai LiLi és Csiky Judit.

Kalendárium

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Így írtok ti...

  • Sushuka: Hallo! Kutya kiutaztatassal kapcsban gugliztam majd kidobota az oldalatokat, es hat amellett h hasznos, tanulsagos eszmeletlen sokat rohogok :D uh akerdesem az lenne,h mi van veletek??? Kivancsi len... (2013.04.06. 00:29) Az, amelyik a Judyról szól röviden...
  • anonimaurora: Sziasztok! Nem akartam leragadni nálatok,csak körbe szerettem volna futni a témát s végül annyira egyedi és haláli jó fejnek tarom a stílusotokat,hogy mindent végig csekkoltam :D Pedig a célom,az an... (2011.11.10. 22:20) Mi van mar?!
  • Aragornka: Szia, hasznosak az írásaid. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan jelentkeztél a mekibe és mennyi idő telt el addig, amíg felvetek. Sajnos újdonsült telepesként fogom én is kezdeni és így jól jönne ezt t... (2011.07.18. 11:07) A Mekdonáldc titok
  • gerihajn: Szia, Szerintem ez az oldal is tok jo: www.ingyenesangliaimunkalehetosegek.com/ Itt Angliaban elo magyarok tesznek kozze munkakat. En ezen az oldalon talaltam egy kitchen porter munkat. Akkoriba... (2010.12.03. 22:35) Munka van. Csak nem nekünk.
  • dalmi001: szia ciccccc!!!Ti autóval vittétek a kutyusotokat??mert mi is szeretnénk de már nem tudjuk kinek higgyünk!!mi kellett nektek pontosan a kutyus kiviteléhez??köszi nagyon fontos mert februárban vinnén... (2009.11.12. 19:07) A víziszörnnyel mi lesz?

free hit counter

2008.03.25. 16:39 jude_law

A víziszörnnyel mi lesz?

   A víziszörny az egy kutya. Egy Liza nevű angol bullterrier. Igazából Lili kutyusa, de olyan mintha az enyém is lenne, szal mostantól a "kutyánk" néven fut majd.

    

    Köztudott tény, hogy az angolok - amennyire én tudom, egyedülálló módon Európában - bojkottálják a kisállatbevitelt az országba. Évtizedekkel ezelőtt megszűnt náluk a veszettség, mint kórság, és ezt foggal-körömmel védelmezik. Ezért a víziszörnyet itt kell hagynunk egy időre. Hat hónapos procedúrát kell a bébimnek kiállnia ahhoz, hogy teljes joggal partraszállhasson Angolhonban. Vagy kiviszed magaddal önhatalmúlag, aztán elkobozzák, bezárják egy kennelbe, és hat hónap múlva megtörten szabadulhat, miután kijelentették róla, hogy ártalmatlan. Jaj, persze közben látogathatod... nem nagy ügy!

   Azt hiszem, minden jószándékú gazdi, aki elhatározza, hogy világpolgárt farag az ebéből az előbbi megoldást tartja fájdalommentesebbnek. Ki akartuk várni a lábasjószággal a fél évet, de aztán gyorsan kellett döntenünk. Miután egyikünknek sincs munkája egy ideje, és az álláskeresés is abszolúte értelmetlen időpocsékolásnak mutatkozott, berágtunk. Most gondoljatok csak bele: a moziban jó esetben 80.000-et kaptunk, de inkább 75-öt. Abból az ember hazaad a családnak, a többit feléli. Kábé két hónapot töltöttünk el azzal, hogy az értelmi képességeinknek és a pénzügyi elvárásainknak megfelelő melót találjunk, és ez alatt rájöttünk, hogy a mekis fizu és egy irodavezetői állás bére között nagyjából 20ezer a különbözet.
Tökre nem éri meg dolgozni, mert fél év alatt sem tudnánk annyival többet félrerakni, hogy megérje maradni, bankot rabolni meg nem akartam, mert mindig sokat kell sorban állni, hogy végre szólítsanak...
Most 350.000 forintunk van, ami az alsó határa a biztonsásosnak, de annál jobban teperünk majd kint, hogy megtapadjunk.

Víziszörny helyzete az angol törvények között:
   Van:
     ¤ mikrocsippje
     ¤ útlevele
     ¤ friss veszettség elleni szurija
     ¤ féregtelenítve (blöá... de szerencsére tök feleslegesen kapta, mert előtte is az volt)

   Hátravan:
    ¤ vérvizsgálat (pár nap múlva - le kell telnie a szuri után a 3 hétnek)
    ¤ még asszem 2 féregtelenítés, az utolsót az utazás előtt maximum 48 órával kell megkapnia - röhej.

   A kis dög sajnos marad. És sok álmatlan éjszakát (és nappalt) okozott az, hogy kitaláljuk, hová is tegyük őkelmét, mert a családjaink nem tudják vállalni. (A kutyának állandó felügyelet szükséges, és ez nem megoldható.) Jelen pillanatban úgy tűnik, a tenyésztői által üzemeltetett kutyapanzióban fogjuk elszállásoltatni, ahol több kutyusra is vigyáznak, akik a karantént itthon töltik. És a kis szörnyűség akkor jó helyen lenne, mi is nyugodtan hagynánk itt.

   Na jó, borzasztó sokat írtam, és amúgy is sürgősen kapcsolatba kell lépnem az ágyammal, úgyhogy lépek.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://brighton.blog.hu/api/trackback/id/tr12396169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ruzsacz István 2008.10.22. 14:58:25

Most találtam rá a blogra, és ez volt a második bejegyzés, amit olvastam. Nagyon jó, köszi. Én november 1-jén indulok Londonba (barátnőm után, aki ott tanul). Tervek szerint én vittem volna utána a kutyáját, de... Kiderült, hogy Malévval egyáltalán nem lehet (pedig már megvolt a repjegyem). És a BritishAirwayszel kb. 200.000 forintba kerülne... Mikor megkaptam az árajánlatot, nem tudtam sírjak-e vagy ne sírjak, de aztán a helyzet abszurditásán inkább csak nevettem. Ti hogyan oldottátok meg végül?

Üdv,
Ruzsi

jude_law 2008.10.23. 15:11:54

Szia István!
A kutyád végigcsinálta a karantént?
Mi is rájöttünk közben, hogy a kutya-reptetés lehetetlen, bár az biztos, hogy a Malév is utaztat kutyát! Menj fel a honlapra, mi nemrég néztük, azt írják, ajánlatot kell kérni. Az viszont tuti, hogy nem olcsóbb mint a British Airways. A kutyánk tenyésztőjétől tudjuk mindezt, aki minden évben jön Angliába a kutyáit fedeztetni. Mi valószínűleg kocsival fogjuk kihozni (még nincs itt, pedig letellt a karantén). Bármi kérdésed van, írj nyugodtan!

Capricornus 2008.11.03. 20:39:38

Szia!

Kisrágcsálók kiutaztatásáról nem lehet tudni valamit? A drága angolok csak kutyáig, macskáig és görényig terjednek. És a patkány nem létezik??

DarthRosenberg · http://www.brighton.blog.hu 2008.11.06. 13:33:08

Szia Capricornus!

Amennyire én tudom, Angliába frankón nem lehet kihozni mást, csak kutyát, macskát és görényt (utóbbit is csak a kommented után néztem meg).
Amikor először olvastam a DEFRA honlapján, hogy csak nagyobb testű háziállat hozható ki, akkor én is felháborodtam ám, pedig nekem soha nem volt kutyánál kisebb állatkám.
Mindenesetre ha valahol, akkor ott kell nézelődni ezügyben:
www.defra.gov.uk/animalh/quarantine/index.htm
Remélem segít valamit! :)

Capricornus 2008.11.12. 23:50:30

Szia!

Köszi! Na ne! Nem lehet kivinni kisállatot??? De... miért? Ez utcára se megy ki! Hülyék ezek az angolok (és én a patik nélkül sehová sem megyek) Köszi az infót :))

cicccccc 2009.06.05. 17:14:40

lehet kihozni kisallatot, es nincs karanten
mi is kihoztunk kutyat minden gond nelkul

dalmi001 2009.11.12. 19:07:22

szia ciccccc!!!Ti autóval vittétek a kutyusotokat??mert mi is szeretnénk de már nem tudjuk kinek higgyünk!!mi kellett nektek pontosan a kutyus kiviteléhez??köszi nagyon fontos mert februárban vinnénk!!
süti beállítások módosítása