LiLi & Judy menni Anglia

Színes, magyar vígjáték (2008) Két elszánt leányzó úgy dönt, hogy elhagyja szülőföldjét, és nekivág a kalandokkal teli útnak, mely a Ferihegyi repülőtéren át a "Ködös Albion"-ba vezet. Útjukon ezer veszély leselkedik rájuk; a lányok nem is sejtik, mekkora fába vágták fejszéjüket. A főszerepben: Hornyai LiLi és Csiky Judit.

Kalendárium

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Így írtok ti...

  • Sushuka: Hallo! Kutya kiutaztatassal kapcsban gugliztam majd kidobota az oldalatokat, es hat amellett h hasznos, tanulsagos eszmeletlen sokat rohogok :D uh akerdesem az lenne,h mi van veletek??? Kivancsi len... (2013.04.06. 00:29) Az, amelyik a Judyról szól röviden...
  • anonimaurora: Sziasztok! Nem akartam leragadni nálatok,csak körbe szerettem volna futni a témát s végül annyira egyedi és haláli jó fejnek tarom a stílusotokat,hogy mindent végig csekkoltam :D Pedig a célom,az an... (2011.11.10. 22:20) Mi van mar?!
  • Aragornka: Szia, hasznosak az írásaid. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan jelentkeztél a mekibe és mennyi idő telt el addig, amíg felvetek. Sajnos újdonsült telepesként fogom én is kezdeni és így jól jönne ezt t... (2011.07.18. 11:07) A Mekdonáldc titok
  • gerihajn: Szia, Szerintem ez az oldal is tok jo: www.ingyenesangliaimunkalehetosegek.com/ Itt Angliaban elo magyarok tesznek kozze munkakat. En ezen az oldalon talaltam egy kitchen porter munkat. Akkoriba... (2010.12.03. 22:35) Munka van. Csak nem nekünk.
  • dalmi001: szia ciccccc!!!Ti autóval vittétek a kutyusotokat??mert mi is szeretnénk de már nem tudjuk kinek higgyünk!!mi kellett nektek pontosan a kutyus kiviteléhez??köszi nagyon fontos mert februárban vinnén... (2009.11.12. 19:07) A víziszörnnyel mi lesz?

free hit counter

2008.04.02. 01:21 jude_law

Hiányzik a bébim!

   Hát, nem hittem volna, de úgy bőgök, mint egy kiskölök. Annyit bőgtem, hogy a szemeim begyógyultak, plusz már egy hete a szám is KO-n van, mert kifújta a szél, vagy mi, szóval az meg akkorára dagadt, mintha feltöltettem volna.

   De nem ez a lényeg. Lizuska elment az albiba, és most erről ennyit. Eddig erős voltam, meg hát a Lili kutyája, nekem nem kéne itt áriáznom hiányában. Viszont több mint egy hónapig eltem vele egy fedél alatt, és annyira megszoktam már minden kis szokását, hogy hogyan ébreszt reggelente, hogyan kunyerálja a kaját, hogyan játszik, milyen édesen alszik, milyen finom kutyaillata van... tényleg NAGYON-NAGYON HIÁNYZIK. Miután a vacsoránk sírásba fulladt, aztán redbullos pezsgőbe folytottuk bánatunk, végignéztük az ötvenezer képet és húsz videót, amit tegnap meg ma róla készítettünk, most enyhén becsípve, pityeregve, nem gondolva a holnapra Sweeney Toddot hallgatunk. És tovább nosztalgiázunk.

   Vajon mit csinálhat most a pöki? Alszik? A ruhákkal, takarókkal, amiket vittünk neki? Kapott finomat vacsira? Kapott almát, ugye? Jaj, de nehéz... Bízom benne, hogy hamar megszokja, és nem hiszi majd azt, hogy végleg elhagytuk.

   Most eléggé el vagyunk szontyolodva, ami nem túl jó, tekintve, hogy nem egészen 16 óra múlva indulunk életünk nagy kalandjára, de az egész Anglia-mizériának ez a legnehezebb része. Míg a család érti, mi történik, a kis pökszinek nem tudjuk megmagyarázni...

Álljon itt az egyik legfrissebb fotó kicsiny állatkánkról: 

  Ahhoz képest, hogy nem akartam írni róla, másról sem sikerült. Tök gáz a szoba, a cuccunk fele be sincs pakolva, az irataim szanaszét hevernek, de le van izézve. Majd holnap kapkodunk, legalább nem lesz időnk gyászolni.

   Most iszom tovább. Üdv minden honfitársamnak, gondolok rátok is.

   Judy

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://brighton.blog.hu/api/trackback/id/tr3407482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása