LiLi & Judy menni Anglia

Színes, magyar vígjáték (2008) Két elszánt leányzó úgy dönt, hogy elhagyja szülőföldjét, és nekivág a kalandokkal teli útnak, mely a Ferihegyi repülőtéren át a "Ködös Albion"-ba vezet. Útjukon ezer veszély leselkedik rájuk; a lányok nem is sejtik, mekkora fába vágták fejszéjüket. A főszerepben: Hornyai LiLi és Csiky Judit.

Kalendárium

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Így írtok ti...

  • Sushuka: Hallo! Kutya kiutaztatassal kapcsban gugliztam majd kidobota az oldalatokat, es hat amellett h hasznos, tanulsagos eszmeletlen sokat rohogok :D uh akerdesem az lenne,h mi van veletek??? Kivancsi len... (2013.04.06. 00:29) Az, amelyik a Judyról szól röviden...
  • anonimaurora: Sziasztok! Nem akartam leragadni nálatok,csak körbe szerettem volna futni a témát s végül annyira egyedi és haláli jó fejnek tarom a stílusotokat,hogy mindent végig csekkoltam :D Pedig a célom,az an... (2011.11.10. 22:20) Mi van mar?!
  • Aragornka: Szia, hasznosak az írásaid. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan jelentkeztél a mekibe és mennyi idő telt el addig, amíg felvetek. Sajnos újdonsült telepesként fogom én is kezdeni és így jól jönne ezt t... (2011.07.18. 11:07) A Mekdonáldc titok
  • gerihajn: Szia, Szerintem ez az oldal is tok jo: www.ingyenesangliaimunkalehetosegek.com/ Itt Angliaban elo magyarok tesznek kozze munkakat. En ezen az oldalon talaltam egy kitchen porter munkat. Akkoriba... (2010.12.03. 22:35) Munka van. Csak nem nekünk.
  • dalmi001: szia ciccccc!!!Ti autóval vittétek a kutyusotokat??mert mi is szeretnénk de már nem tudjuk kinek higgyünk!!mi kellett nektek pontosan a kutyus kiviteléhez??köszi nagyon fontos mert februárban vinnén... (2009.11.12. 19:07) A víziszörnnyel mi lesz?

free hit counter

2008.07.08. 01:46 jude_law

Judy elődugja a fejét

Itt ülök a hostel alagsorában, forrócsokit szürcsölve, odakinn zuhog az eső, vagy épp nem, ki tudja. Otthon hőségriadó, itt pedig mint rám vert csapás fityiszt mutat nekem az angol időjárás. Hiába van tőlem 100 méterre a tenger, hozzá sem érhetek.

Nem tudom, miről hablatyoljak itt most nektek, de elég hosszú idő telt el a legutóbbi felbukkanásom óta, úgyhogy azért csak próbálkozom. Amolyan holtidőszakom van, otthagytam a Piert, de még nincs új munkám, az igazat megvallva nem is nagyon töröm magam érte. Hiányzik a családom is, a kiskutyánk is, róla sem tudok egyebet, minthogy szépen hízik. Pedig nem szép elhízva.

Nem tudom, mit szeretnék dolgozni, a Piert nem szerettem, és nem akarok most megint egy olyat, amit nem szeretek. Jó vicc, mi? Minek jöttem akkor Angliába? Jó itt nekem, ne aggódjatok, mindig ezt mondom. Persze ez nehéz ügy. Nem állítom, hogy épp most a legjobb, de látom magam előtt a célt, hová kell eljutnunk, miért kell megdolgoznunk, miért kell visszamennem dolgozni. Október közepén visszamegyünk a Pökiért, akinek biztosítanunk kell addigra egy megfelelő otthont. Ez olyan gyerek dolog, tudjátok. Akinek van kötődése állatokhoz, az tudja.
Ha nekünk összejön, öcsém is követ minket. Amíg nem tudom neki vigyorogva azt mondani, "gyere ki a tutiba!", addig nem rángatom magam után. Néha úgy érzem, hogy csak nekem fontos az, hogy kijöjjön. Naiv vagyok, ha azt mondom, munkálkodunk egy szebb jövőn?

Hiányzik a haza, nem a Magyarország, mint haza értelemben. Elsősorban az otthon, a biztonság értelemben. A megszokott és elhagyott dolgok. A szobám, a jól felszerelt konyhánk, a privát szféra. Most már a hostellakók sem viccesek, nem akarok velük a minimális kommunikációnál, a szia-sziánal többet. Tele van a hely, és ez most már érezhető. Az egyik beszólt, hogy a pohár, amit használunk, kellene neki. Egy másikkal összevesztem a mosógéphasználaton. Részeg volt, de annyira, hogy amikor felszabadult a mosógép, elfelejtette használni. Egy hülye bámulós angollal naponta megy a meccs. Lekoptattam párszor, de nem ért a szóból, egyik este megkérdezte, miért mászok ki az ablakon (leszedni a ruhákat a szárítóról, mert a kertajtót pontban kilenckor zárják, és 10 óra volt, szerintem pontosan tudta is ezt, és láthatta a két szemével), erre én bepöccentem, és csak annyit mondtam, nem a te dolgod. Erre ordibálni kezdte nekem, hogy Fuck you! Fuck you!
Ez azért már sok.

Most jól kipanaszkodtam magam, kiöntöttem a lelkem. Lesz jobb is, volt már rosszabb is. Amint jobb idő lesz, én is jobban leszek. Most puszi mindenkinek, majd igyekszem írni.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://brighton.blog.hu/api/trackback/id/tr87558175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joco78 · http://www.thisislondon.blog.hu 2008.07.08. 09:13:35

Fel a fejjel!
Ugyebár a habostorta nem fenékig tejfel. Hasonló cipőben járok. Épp nem dolgozom, mert azt kéne kitalálnom, mi is lenne nekem a legjobb. Közben a pénz meg fogy, illetve már el is fogyott.
Amúgy minden OK, de a helyzet, amit felvázoltál nagyon ismerős.

Kriszta 2008.07.08. 20:11:56

Nem hiszem, hogy megnyugtat,de hátha:most itt is jó pocsék idő van...
süti beállítások módosítása