LiLi & Judy menni Anglia

Színes, magyar vígjáték (2008) Két elszánt leányzó úgy dönt, hogy elhagyja szülőföldjét, és nekivág a kalandokkal teli útnak, mely a Ferihegyi repülőtéren át a "Ködös Albion"-ba vezet. Útjukon ezer veszély leselkedik rájuk; a lányok nem is sejtik, mekkora fába vágták fejszéjüket. A főszerepben: Hornyai LiLi és Csiky Judit.

Kalendárium

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Így írtok ti...

  • Sushuka: Hallo! Kutya kiutaztatassal kapcsban gugliztam majd kidobota az oldalatokat, es hat amellett h hasznos, tanulsagos eszmeletlen sokat rohogok :D uh akerdesem az lenne,h mi van veletek??? Kivancsi len... (2013.04.06. 00:29) Az, amelyik a Judyról szól röviden...
  • anonimaurora: Sziasztok! Nem akartam leragadni nálatok,csak körbe szerettem volna futni a témát s végül annyira egyedi és haláli jó fejnek tarom a stílusotokat,hogy mindent végig csekkoltam :D Pedig a célom,az an... (2011.11.10. 22:20) Mi van mar?!
  • Aragornka: Szia, hasznosak az írásaid. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan jelentkeztél a mekibe és mennyi idő telt el addig, amíg felvetek. Sajnos újdonsült telepesként fogom én is kezdeni és így jól jönne ezt t... (2011.07.18. 11:07) A Mekdonáldc titok
  • gerihajn: Szia, Szerintem ez az oldal is tok jo: www.ingyenesangliaimunkalehetosegek.com/ Itt Angliaban elo magyarok tesznek kozze munkakat. En ezen az oldalon talaltam egy kitchen porter munkat. Akkoriba... (2010.12.03. 22:35) Munka van. Csak nem nekünk.
  • dalmi001: szia ciccccc!!!Ti autóval vittétek a kutyusotokat??mert mi is szeretnénk de már nem tudjuk kinek higgyünk!!mi kellett nektek pontosan a kutyus kiviteléhez??köszi nagyon fontos mert februárban vinnén... (2009.11.12. 19:07) A víziszörnnyel mi lesz?

free hit counter

2008.04.29. 02:36 jude_law

Judy leejtve

Gyerekek, engem ma csúnyán átcseszejtettek! Ez lett volna az első igazi munkanapom, mert eddig csak próbamunkán voltam a kávézóban, és ma kaptam volna meg az előszerződésem, meg ilyesmi. A nő, akié a hely még a National Insurance Number-ömet is intézte volna. (Ez a TB meg az adó egyben, és nem egy leányálom a megszerzése)
Erre reggel hétkor, 2 órával a munkakezdés előtt jön az sms: Tracy vagyok, és csak szólnék, hogy nem tartunk rád igényt, bla-bla, át kell szerveznünk a dolgokat, bla-bla, megtartjuk az önéletrajzodat, bla-bla-bla. Remélem, hamar találsz majd valami mást, és bocs, hogy ilyen későn szólok!

Most blogbejegyzésbe nem illő szavak özönlik el az agyamat, mindenki hozzágondolhat ezt-azt a saját szókészletéből.

Az a gáz az egészben, hogy csütörtökön a nő 100%-ra mondta a melót, és volt olyan próbameló, amire már nem is mentem el, annyira biztosnak tűnt ez az egész. Péntekre is be voltam hívva, plusz három napot fecséreltem el munkakeresés nélkül, bízva a tutiban.

Újabb szidalmak hagynák el szájamat, tartalmazván a picsa szó összes szinonímáját, de hagyjuk.

Ez a hely (neve: Trace) ráadásul a legjobb helyen, a Queens Road-on van, ami Brighton főutcája; a vasútállomást köti össze a tengerparttal. LiLi melóhelyéhez is nagyon közel van, ami miatt ugráltunk örömünkben, hiszen Brighton nem kicsi, és ha elcuccolunk a hostelből, olyan helyet keresünk majd, ami mindkettőnknek közel van munka szempontjából.
A Sluggies Hove-ban van (ami régen külön falu volt, aztán 2001-ben egyesült Brightonnal, így mára már Hove csak egy városrész), de azért minden egyes nap besétálni Hove-ból a városközpontba nagyon fárasztó. Körülbelül 3km, de ez nem száz, csak a Google Earth mondatja velem, meg a szemmértékem. Eleinte buli volt a tengerparton sétálgatni Brighton és Hove között, de mára már érzékelem a szelet, a lábfájást, és már a Seaside-on lévő szórakozóhelyek sem kötnek le, megszoktam a látványt, ez van.
Lehet persze busszal is menni, szinte bármelyik jó, de persze nem olcsó. Egy szakaszjegy 1.70, a napijegy 3.40, van esetleg olcsóbb jegy, ha a központi zónán belül utazol 1.20-ért, ez a Centrefare Ticket, de Hove persze kiesik a zónából. Nem olcsó, de tiszta, gyors, emeletes, piros és Metro-nak hívják. Mármint a buszokat hívják így. Vicceses.

Visszakanyarodva eme undi történéshez, tökre kivagyok. Nincs szarabb, mint az álláskeresés, bár mégis: ha odaégeted a rizset, az rosszabb.
Tegnap főztem kukis rizset, a cuki kinyivákolt bödönkében. Ezt már itt vettük, a Woolworth-ben, a serpenyővel együtt 5.40-ért. Tökre be voltam zsongva, imádok főzni, és két nagyon cuki teflonbevonatos edényt sikerült venni potom pénzért. Azért kellett ám hisztiznem érte...
Előre kijelentem, hogy tudok főzni, nem vagyok egy Bridget Jones, de azért égettem már oda ezt-azt. De ez a kukis rizs, egy rémálom. Öt percre hagytam egyedül, de úgy odakozmált az alja, hogy csak na. A kajának többnyire nem esett bántódása, de az edényt tegnap fél óráig suvickoltam elkeseredetten és minden eredmény nélkül, majd beáztattam éjszakára, és ma jött a második roham, újabb fél óra sikálás.
Hát, nem lett tökéletes. Szóval ez most rosszabb mint a munkanélküliség. Mi van?

Tök mindegy. Hiányzik a családom, folyton éhes vagyok, pedig rengeteget és finomakat is eszem. Viszont nem ettem disznóhúst egy hónapja, és már ölni tudnék egy kondér töltött káposztáért. Vagy egy pörköltért. Argggg...

Ja, kedves LiLi,
pakisztáni barátunkat Imtiasz-nak hívják, hogy a viharba kell leírni, kit izgat. A lényeg, hogy ma adott jégkrémet, mi meg neki szőlőt, ez egy kölcsönösen hasznos kapcsolat. Csak tudnám mit akar azzal, hogy írjunk neki egy barátság-plakettet vagy mit. Úgy hívja, hogy application form, ami szerintem, nem értem... Majd megkérdezzük.

Jó éjt. A nap jótanácsa mindenkinek: Soha ne hagyd ott a rizset a gázon, annyira nem kellhet cigizni. 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://brighton.blog.hu/api/trackback/id/tr41446383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fintor Brigitta 2008.04.29. 19:50:16

Szia Drága Unokanővérem!

Örülök, hogy jól vagy és éled világod.
Sajnálom a munkád.Velem is megesett párszor csak itt Pesten.
De remélem hamar találsz valamit.
Bár ahogy ismerlek nem leszel sokáig munkanélkül.
Jó légy vigyázz magadra!
Puszi a távolba!

Jah a töltött kápiról annyit, hogy nekem már herótom van tőle.Küldj egy címet és postázok neked kápit lefagyasztva.

nah pusz

Brigi

Nővérke 2008.04.29. 20:23:29

ez a rizset ragozás valami ufonauta tájszólásban lehet...
lebuktál!

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2008.04.29. 22:09:18

Hahó csajok!

nagyon jó a blogotok! ;) Remélem, legalább ilyen jó meló jön össze Judynak, mint amilyen jó stílusban írjátok a kinti élményeiteket!

Nincs amúgy Brightonban vidámpark? Ángliséknál úgy tudom, nagy divat a tengerpartra kirakni a szellemkastélyt, a hullámvasutat meg az óriáskereket. Egy ilyen helyen meg biztos keresnek vattacukorárust, vagy valakit, aki elindítja aztán leállítja a z áramot a dodzsempályán (pár éve láttam álláshirdetéseket, igaz, az amerikai kisvárosokba közvetített volna vidámparkosokat)


Végszükség esetére egy ötlet Judynak: Londonban van egy réges-régi könyvesbolt egy vén antikváriussal, akinek reeengeteg könyve van a többszintes boltban. Fönn mindenféle világutazók rendezkedhetnek be (matrac, kanapé, hálózsák) teljesen ingyen, az öreg még reggelit is ad - és cserébe csak annyit kér, hogy néha segíteni kell neki a könyvesboltban, na meg (a lényeg!) írni kell egy könyvet (vagy legalább néhány fejezetet) az ott tartózkodás alatt, ha pedig a kötet megjelenik egy kiadónál, elküldeni neki egy példányt.

Meseszerű, tudom, de legalább 3 dokufilmben láttam, hogy az öreg így segít a csóró, világutazó írópalántákon :) Na majd utánanézek.

Sára Dóra 2008.04.29. 23:15:36

Csak kiderül előbb-utóbb,hogy csak azért, mert nem Magyarország, ott is vannak problémák és bizony kell a jó szerencse és hogy érhetik az embert kellemetlen meglepetések.
Kívánom hogy mielőbb egyenesbe jöjjetek!

jude_law 2008.04.29. 23:23:04

Kedves Dóri!

A sövény igenis kolbászból van itten, csak azt sausage-nek mondják, és szerintem virsli.
De ettől még jól érezzük magunkat, és egyenesben vagyunk. Olvass figyelmesen!
süti beállítások módosítása