LiLi & Judy menni Anglia

Színes, magyar vígjáték (2008) Két elszánt leányzó úgy dönt, hogy elhagyja szülőföldjét, és nekivág a kalandokkal teli útnak, mely a Ferihegyi repülőtéren át a "Ködös Albion"-ba vezet. Útjukon ezer veszély leselkedik rájuk; a lányok nem is sejtik, mekkora fába vágták fejszéjüket. A főszerepben: Hornyai LiLi és Csiky Judit.

Kalendárium

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Így írtok ti...

  • Sushuka: Hallo! Kutya kiutaztatassal kapcsban gugliztam majd kidobota az oldalatokat, es hat amellett h hasznos, tanulsagos eszmeletlen sokat rohogok :D uh akerdesem az lenne,h mi van veletek??? Kivancsi len... (2013.04.06. 00:29) Az, amelyik a Judyról szól röviden...
  • anonimaurora: Sziasztok! Nem akartam leragadni nálatok,csak körbe szerettem volna futni a témát s végül annyira egyedi és haláli jó fejnek tarom a stílusotokat,hogy mindent végig csekkoltam :D Pedig a célom,az an... (2011.11.10. 22:20) Mi van mar?!
  • Aragornka: Szia, hasznosak az írásaid. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan jelentkeztél a mekibe és mennyi idő telt el addig, amíg felvetek. Sajnos újdonsült telepesként fogom én is kezdeni és így jól jönne ezt t... (2011.07.18. 11:07) A Mekdonáldc titok
  • gerihajn: Szia, Szerintem ez az oldal is tok jo: www.ingyenesangliaimunkalehetosegek.com/ Itt Angliaban elo magyarok tesznek kozze munkakat. En ezen az oldalon talaltam egy kitchen porter munkat. Akkoriba... (2010.12.03. 22:35) Munka van. Csak nem nekünk.
  • dalmi001: szia ciccccc!!!Ti autóval vittétek a kutyusotokat??mert mi is szeretnénk de már nem tudjuk kinek higgyünk!!mi kellett nektek pontosan a kutyus kiviteléhez??köszi nagyon fontos mert februárban vinnén... (2009.11.12. 19:07) A víziszörnnyel mi lesz?

free hit counter

2008.12.28. 18:18 jude_law

Mi van mar?!

Kedves Mindenki!

Orommel kijelenthetem, hogy nem haltunk meg (sem ehen, se semmilyen mas nyavalyakorsagban). Nem hagyjuk abba a blogolast, de amig meg nem oldjuk az otthoni internet kerdeset, nem igerhetek semmit. A kutyank megerkezett koszoni szepen, meg ocsem is a calais-i kalandokat, uzeni hogy maskor is vegigcsinalna szivesen, mert hol legyen az ember hajlektalan, mint Franciaorszagban. Ehhez a kijelenteshez Lili is teljes vallszelesseggel csatlakozni kivan. Hogy most mirol motyogok itten, kesobb elmagyarazom, a rutinosok mar kitalalhattak, hogy a kutyakihozatal sem ment siman, mint ahogy velunk semmi soha nem szokott. De nem csuggedunk, mert megoldottuk ezt is meg minden mast is, mert nem mi lennenk Lili meg Judy ha nem turnank ki magunkat ujra es ujra a kakibol.

Most csok meg oleles, meg viszont is, atadom a blokinek is.
Hamarosan jelentkezunk.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://brighton.blog.hu/api/trackback/id/tr12845548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Guffy co. 2009.01.01. 15:46:45

Még mindíg hajrá kutya!

Adjátok át neki

anonimaurora 2011.11.10. 22:20:27

Sziasztok!
Nem akartam leragadni nálatok,csak körbe szerettem volna futni a témát s végül annyira egyedi és haláli jó fejnek tarom a stílusotokat,hogy mindent végig csekkoltam :D
Pedig a célom,az angliai lehetőségekről,veszélyekről és tapasztalatokról szóló informálódás volt,de lebilincselő és szellemes alkotásoktól jó kedvem lett,köszönöm. Remélem 1x én is ilyen vidám tudok lenni és így írni a már kint lévő történéseimről, mert jelenleg nyakamig ér itt a szaknyelven fogalmazva (végtermékünk Orbánkának köszönhetően) s tavaszra ki akarok húzni én is. Ennél minden jobb lehet….
süti beállítások módosítása