LiLi & Judy menni Anglia

Színes, magyar vígjáték (2008) Két elszánt leányzó úgy dönt, hogy elhagyja szülőföldjét, és nekivág a kalandokkal teli útnak, mely a Ferihegyi repülőtéren át a "Ködös Albion"-ba vezet. Útjukon ezer veszély leselkedik rájuk; a lányok nem is sejtik, mekkora fába vágták fejszéjüket. A főszerepben: Hornyai LiLi és Csiky Judit.

Kalendárium

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Így írtok ti...

  • Sushuka: Hallo! Kutya kiutaztatassal kapcsban gugliztam majd kidobota az oldalatokat, es hat amellett h hasznos, tanulsagos eszmeletlen sokat rohogok :D uh akerdesem az lenne,h mi van veletek??? Kivancsi len... (2013.04.06. 00:29) Az, amelyik a Judyról szól röviden...
  • anonimaurora: Sziasztok! Nem akartam leragadni nálatok,csak körbe szerettem volna futni a témát s végül annyira egyedi és haláli jó fejnek tarom a stílusotokat,hogy mindent végig csekkoltam :D Pedig a célom,az an... (2011.11.10. 22:20) Mi van mar?!
  • Aragornka: Szia, hasznosak az írásaid. Az lenne a kérdésem, hogy hogyan jelentkeztél a mekibe és mennyi idő telt el addig, amíg felvetek. Sajnos újdonsült telepesként fogom én is kezdeni és így jól jönne ezt t... (2011.07.18. 11:07) A Mekdonáldc titok
  • gerihajn: Szia, Szerintem ez az oldal is tok jo: www.ingyenesangliaimunkalehetosegek.com/ Itt Angliaban elo magyarok tesznek kozze munkakat. En ezen az oldalon talaltam egy kitchen porter munkat. Akkoriba... (2010.12.03. 22:35) Munka van. Csak nem nekünk.
  • dalmi001: szia ciccccc!!!Ti autóval vittétek a kutyusotokat??mert mi is szeretnénk de már nem tudjuk kinek higgyünk!!mi kellett nektek pontosan a kutyus kiviteléhez??köszi nagyon fontos mert februárban vinnén... (2009.11.12. 19:07) A víziszörnnyel mi lesz?

free hit counter

2008.07.23. 09:54 DarthRosenberg

Robotok, akik tudnak emberül és emberek, akik nem tudnak lengyelül...

A tegnap esti "érzékszervek parádéja" bejegyzést annyival egészíteném ki, hogy az audio describe lényege, hogy a mozipénztárban kért fülhallgatón keresztül magyarázzák el a gyengén látók számára a cselekményt. És ez a hangsáv, amit ők hallanak végig ott van az éterben csak mi nem halljuk, füles nélkül. De ez azért akkor is durva, nem?! Mintha egy számunkra hallhatatlan frekvencián elbeszélnének a fejünk felett.... Mindenesetre azt már kinéztem, hogy a Dark Knight-ot valóban játszák felirattal is, igaz nem sokszor, de egy két és fél órás filmnél biztosan szükségünk lesz a segítségre.

Egyébként Wall-E témában. Oké, hirtelen elfogott a vágy, hogy robotos filmes esszét írjak, de mérsékelni fogom magam, márcsak a nemsokára kezdődő műszakom miatt is. Szóval igen, robotok... általában nem jelentenek túl jót: vagy gyilkolnak és átfolynak a rácsokon (Terminátor), vagy uralmuk alá hajtják az egész emberiséget és kanalakat hajlítanak (Mátrix), esetleg támadást indítanak a jóízlés ellen (Rövidzárlat). És itt jön a képbe a Pixar, akik még soha nem nyúltak mellé, nyolc egész estés filmjükből nyolc volt képes elvarázsolni közönséget és kritikát egyaránt. Szóval jön ez a jókedélyű animációs gárda és csupa nagyon emberi érzést jelenít meg két olyan karakteren keresztül, akik már alapjáraton is a legkevésbé emberiek, ami el lehet képzelni, lévén robotok. Mindennek tetejébe kapunk egy jó adag humort, ami közel sem csak a gyerekek számára élvezhető, némi tanulságot és társadalom kritikát, de a jobbik fajtából, és már kész is a kilencedik siker. A szinte teljesen párbeszédtelen Wall-E. Szívetmelengető, bájos, varázslatos, szellemes, okos, a legtöbbet hozza ki a moziból, mint formátumból és médiumból.

Na ennyit az ódáról, amiről esküdtem, hogy nem fogom megírni. Elvégre nyakunkon ez a blogverseny dolog és még mindig nem tudjuk, hogy hogyan tudnák érdemben javítani a kinézetünkön. Plasztikai sebészre nincs pénz, ne is ajánljátok...
Egyébként a játéktesztelő melóról még mindig nincs hír, izgulunk is miatta, de én még nem adtam fel a reményt. Elvégre elég nehéz lehet javítani a tesztjeinket magyarul nem tudóknak... Képzeljétek csak el, ha mondjuk lengyelül kéne kijavítanotok egy tesztet! Persze úgy, hogy egy kukk lengyelt nem tudtok, mert ha tudtok, akkor ez pont egy nem jó példa nektek és akkor nagyon okosak vagytok. Bár arról én is tudok, hogy két szó egyezik a magyarral (nyílván több is, csak én tudom), de nem hiszem, hogy azzal a kettővel sokra mennék egy ilyen tesztnél...

Egyébként a két szó a "kurva" és a "fúj".

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://brighton.blog.hu/api/trackback/id/tr24581247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karol 2008.07.23. 13:51:51

Van meg egy kozos szo a lengyellel, megpedig az auto.
Karol

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.07.23. 15:09:47

Nekem a Rövidzárlatról nagyon szép gyermekkori emlékeim vannak. Hát persze, hogy érzelmes-romantikus mozi volt, de hogy sértette volna a jóízlést???
Kéretik a fenti állítást diszkvalifikálni!

A Dark Knightra meg már nagyon gyúrok, holnap nézem, de nem hiszem, hogy kéne hozzá a felirat. Ilyenek vannak benne, hogy "Hirz máj kárd", "Váj szó szériösz?" valamint "Kill dö Betmen!" - ugye nem is túl difikölt?

chaba76 2008.07.24. 12:13:26

Most kiderult egy ujabb dolog is...filmkritikusi venaval is meg vagy aldva..reszkess Rez Andras!

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2008.07.25. 00:31:38

Hoppá! Ma láttam végre a Dark Knightot és tényleg baromi nehéz volt érteni. Nem volt olyan egyszerű, mint gondoltam. Persze végig tudtam követni, de volt benne jópár csavaros okfejtés, amin bedugóztam. Sok sikert hozzá!

Ekka · http://ekkamoszkva.blogspot.com/ 2008.07.25. 07:19:48

Amúgy az 1000 éves ember c. film is egy robortról szól, és ráadásul az "emberi" oldaról közelíti meg a karaktert.
Ha a blog külső megjelenése miatt aggódsz (ha jól értettem), akkor kár, mert sztem ez a visszafogott teljesen illik a stílushoz, és úgy is a tartalom a lényeg! :D

Ekka · http://ekkamoszkva.blogspot.com/ 2008.07.25. 07:25:35

Bocsi, lecsekkoltam, a film címe helyesen: A 200 éves ember! :P

DarthRosenberg 2008.07.25. 09:22:57

Mit számít az a 800 év?! :)
süti beállítások módosítása